Firma Telefónica zvýšila ve většině případů ceny svých informačních operátorských služeb.
U služby informace o telefonních číslech v Česku na lince 1180 nově zavedla poplatek za přístup ke službě 9,60 koruny, cena za minutu volání (rovněž 9,60 Kč) se nezměnila. Firma zároveň u služby zkrátila minimální délku zpoplatnění ze dvou minut na polovinu. Cena za přístup k informacím o zahraničních číslech na lince 1181 se zvýšila z 10,80 Kč na patnáct korun. Zároveň klesla minutová cena hovoru z 21,60 na 20 korun.
U asistenční služby na lince 1188 vzrostla cena za přístup ze 14,25 na 15 Kč a každá minuta stojí dvacet místo dosavadních 14,26 korun.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist