Po nástupu na místo ředitelky společnosti Kraft Foods v roce 2006 vychvalovala Irene Rosenfeldová velikost firmy jako výhodu. Po třech letech zásadně mění strategii a chystá rozdělení podniku. Jedna část bude vyrábět cukrovinky, druhá sýr, kávu a jiné potraviny.

V únoru 2007 navrhl tým odborníků na spotřebitelský trh rozdělení společnosti. Tehdy byla Rosenfeldová jednoznačně proti a zdůrazňovala výhodnost úspor z rozsahu a nemožnost omezit se na jediný sektor výroby.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se