Proč je ledová plocha v českém hokeji zahlcena reklamou, i když to podle odborníků odrazuje diváky a účinnost reklamy je tak malá, že se dokonce mluví o hřbitově reklamy? Odpověď je v systému financování českého hokeje.

Hra beze smyslu

Když na slávistickém ledě trénovali před třemi lety slavní New York Rangers, divili se, jak na něm mohou Češi kontrolovat puk. Potíže sledovat černý kotouč mají také diváci. Přesto se ani včera po zahájení nové sezony hokejové extraligy nic nezměnilo.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se