Rozvoj informačních technologií v 90. letech umožnil přechod řízení firmy z funkcionálního řízení na řízení procesní. V současnosti je procesní řízení a důraz na jeho uplatňování často skloňovaným pojmem, ale zkušenosti z praxe ukazují, že dojít ke skutečně procesně řízené firmě, i přes mnoho realizovaných procesně orientovaných projektů, není úkol jednoduchý ani časově nenáročný. Přitom vlastní procesy firmy namodelovat, aktualizovat a uchovávat jsou jen začátkem na cestě k přínosům procesního řízení - procesní řízení je disciplína neustálého zlepšování.

Zbývá vám ještě 95 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se