Neznám firmu, která by měla dostatek kvalitních lidí do obchodu. V době, kdy většina firem řeší stagnaci svých trhů (nebo minimálně stagnaci svých výsledků), je obchod pod tlakem celé firmy. Vedení společnosti si tedy logicky klade řadu otázek: kde najít kvalitní obchodníky? Jak je zaplatit? Jak je ve společnosti udržet? Jak zvednout jejich výkon?

Chci nabídnout možné odpovědi spolu s chybami tak, jak je dnes na trhu potkávám. Začnu tím, jací jsou v mých očích obchodníci. Nepochybně existují lidé, kteří mají dar obchodovat od boha. Není jich moc a obávám se, že představa, že budu mít jenom takové, je nenaplnitelná. Logicky pak zůstávají i ti další, kteří se vypracovali. Všichni dobří obchodníci mají jedno společné - jsou vysoce pragmatičtí a chtějí si vydělat.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se