Největší německá automobilka Volkswagen zvýšila v prvních třech čtvrtletích letošního roku prodej své vlajkové značky VW o 12 procent na 3,81 milionu vozů. V září podle firmy prodej stoupl o 14 procent na 472 100 vozů.

Od ledna do září zvýšila automobilka prodej značky VW téměř na všech trzích. V Evropě stoupl o desetinu, ve střední a východní Evropě dokonce o 46 procent. V Číně se prodej zvýšil o 11 % a v Severní Americe o 22 %.

Koncern Volkswagen, jehož součástí je česká Škoda Auto, v prvním pololetí více než zdvojnásobil provozní zisk na 6,1 miliardy eur (přes 150 miliard korun).

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist