Společnosti z odvětví zábavního a potravinářského průmyslu nakupují ve velkém reklamu na Facebooku. Čím dál více tak využívají sociální sítě jako nástroj pro komunikování své značky (brand messaging), spíše než přímého prodeje. Vyplývá to ze zprávy marketingové společnosti TBG Digital, která se zaměřuje na sociální sítě.

Objem reklamy na Facebooku, kterou společnosti z uvedených sektorů nakoupily spolu s firmami z kosmetického, automobilového a herního průmyslu, vzrostl mezi druhým a třetím čtvrtletím letošního roku o 117 procent.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se