Dnes pracuje Zlata Ulrichová jako marketingová ředitelka společnosti Ahold Czech republic. Obchodního řetězce, který je čtyřkou na českém trhu a který provozuje prodejny Albert. Na začátku své kariéry ale o marketingu nesnila. "Potenciál a možnost zabývat se marketingem jsem v sobě neobjevila já, ale můj bývalý šéf," vzpomíná. Vystudovala střední hotelovou školu. "Je to skvělá škola, která vás připraví na život. Naučí vás vařit, hezky se starat o lidi, řídit celý hotel. Probudí ve vás to, co je teď hodně moderní a říká se tomu 'hospitality' - pohostinnost. Je to něco, co ve své práci potřebuji," říká.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se