Na evropský automobilový průmysl stále více tlačí asijská konkurence, ale pořád před ní máme čtyřaž pětiletý technologický náskok, uvádí Ivan Hodač, generální tajemník Evropského sdružení automobilových výrobců (ACEA). Podle něj výrobce na kontinentu nejvíce trápí nerovnoměrné otevírání automobilových trhů. "Korejci v nedávno uzavřené dohodě s EU o volném obchodu dostali všechno, co chtěli. Nyní mohou do Evropy mnohem snáze než my na jejich trh, kde mají šanci jenom evropské luxusní vozy," říká Hodač.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se