Věra Výtvarová, partnerka konzultantské firmy PricewaterhouseCoopers (PwC), považuje téma znevýhodněných žen za uměle vytvořené. V byznysu podle ní nerozhoduje pohlaví, ale tah na branku a inovativní přístup člověka.
Vaše společnost anketu sponzoruje. Považujete za nutné vyzdvihovat úspěšné ženy - manažerky?
Věřím tomu, že anketa nemůže ublížit, jen pomoci. A anketa o ženách? Tam jsem dvojnásobně přesvědčena o jejím smyslu. Vlastně největší smysl spatřuji v té symbolické rovině. V porotě této ankety je hodně mužů, kteří tímto vyslovují něco ve smyslu: milé dámy, jste výborné, děkujeme. To je něco, co podle mě žádnou ženu za žádné okolnosti neurazí.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.