Značce Burberry se během několika málo let povedlo něco nevídaného - proměnit se z tradiční značky v jeden z nejprogresivnějších módních domů současnosti. Strůjce úspěchu? Návrhář Christopher Bailey a jeho záliba v nových technologiích.

Burberry totiž neznamená jen klasickou kostku a trenčkot, ale i možnost navrhnout oblečení podle svých představ. Tento týden značka spustila službu Burberry Bespoke, která umožňuje vytvořit si na internetu kabát podle svých představ. Krok za krokem se na obrazovce objevuje virtuální trenčkot podle přání zákazníka. Hotový kabát dorazí poštou za čtyři až osm týdnů ze závodu v anglickém Yorkshiru, kožené kabáty jsou zasílány z Itálie.

Kdo ale nechce vybírat kabát ve společnosti počítače, může vždy vyrazit do příjemnějšího prostředí kamenného obchodu. Kromě zboží s typickou Burberry kostkou, jsou k dostání například i kožené kabelky, které jsou stále oblíbenější.


PAŘÍŽSKÁ 11



SLAVNÝ TRENČKOT
Britská značka Burberry je přeborníkem v trenčkotech. Pokud si nevyberete z nabídky butiku, můžete si na internetu navrhnout svůj vlastní.
FOTO: ISIFA

ŽÁDANÉ ZBOŽÍ
Módní dům Burberry se během několika let proměnil v nejžádanější značku. Kromě kabátů jsou v nabídce i nádherné kabelky.
FOTO: ISIFA

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist