Jachtaři vědí, že vážné námořní nehody nejsou dílem jednoho okamžiku, ale že skutečnou katastrofu způsobí až série špatných rozhodnutí. Na rozdíl od pilotů letadel, kteří mají na řešení svých trablů sekundy, jsou námořní kapitáni ve výhodě, protože jejich kolosy se přece jen pohybují řádově pomaleji, takže času na přijetí správného rozhodnutí je objektivně více.

Přesto semo tamo lodě ke dnu jdou. Stejné je to v podnikové ekonomice, kdy automobilku těžko pohřbí jeden neúspěšný model, ale ohrozí ji až dlouhá řada chyb. V General Motors by o tom mohli vyprávět. Bohužel, stejné je to i v případě aktuální evropské Ouzo krize.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se