Korejská automobilka Hyundai zaznamenala na českém trhu úspěch. Po tradičně nejprodávanější značce - domácí automobilce Škoda - a jejím koncernovém sourozenci Volkswagen skončila v říjnu na třetím místě v prodávaných vozech. Podařilo se jí tak překonat i rivaly, jako jsou Ford, Renault nebo Peugeot. Hyundai prodala celkem 1068 vozů. Za úspěchem značky stojí především rozšiřování nabízených modelů o sportovní i manažerské vozy.
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist