Korejská automobilka Hyundai zaznamenala na českém trhu úspěch. Po tradičně nejprodávanější značce - domácí automobilce Škoda - a jejím koncernovém sourozenci Volkswagen skončila v říjnu na třetím místě v prodávaných vozech. Podařilo se jí tak překonat i rivaly, jako jsou Ford, Renault nebo Peugeot. Hyundai prodala celkem 1068 vozů. Za úspěchem značky stojí především rozšiřování nabízených modelů o sportovní i manažerské vozy.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist