Globální komunikační firma WPP oznámila převzetí české digitální marketingové agentury Nydrle Digital. Největší světová reklamní skupina koupila v agentuře majoritní podíl s cílem skokově posílit v oblasti digitální komunikace v České republice. Finanční detaily akvizice nebyly zveřejněny.

Nydrle Digital, která patří co do počtu zaměstnanců mezi největší tuzemské firmy zaměřené na on-line marketing, se po akvizici stává součástí skupiny Young & Rubicam Brands, kam vedle reklamní agentury Young & Rubicam patří ještě další specializované subjekty.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se