Šéf Student Agency a železniční RegioJet Radim Jančura sliboval ve svých vlacích zbrusu nové vagony. Jenže RegioJet si nakonec vystačí s rekonstruovanými vozy z Rakouska. Místo toho rozjíždí Jančura marketingovou akci ve stylu britského magnáta Richarda Bransona.

Personál žlutých vlaků prošel školením na masáže a cestující bude moci požádat o masáž krku a ramen. Část personálu bude navíc v plavkách.

Plážově oblečené stevardky i stevardi mají cestujícím připomenout, že je čas zauvažovat nad výběrem dovolené. Ty totiž prodává Jančurova Student Agency a cestující ve vlacích mohou firmě přinést další tržby. V jednom z vlaků se budou zájezdy rovnou prodávat. Jančura ale slibuje, že projekt zastaví, pokud by to cestující obtěžovalo.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist