Pražská plynárenská, jeden z předních dodavatelů plynu v Česku, spustila kampaň k přilákání nových zákazníků na nabídku úročení přeplatků. Chce teď v zimním období podpořit službu, které se konkurenti dosud vyhýbají. Přeplatky od zákazníků totiž distributoři dosud vracejí v nezměněné výši, anebo je stále častěji odečítají lidem a firmám ze záloh na následující období. Zákazníci tak v podstatě poskytují dodavatelům energií krátkodobé bezúročné úvěry.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se