Nuda v Brně poslední dobou rozhodně není. Město se stalo Mekkou frašky a umění nekomunikovat. Nejen novinářská guerilla "Žít Brno" ukazuje, že brněnským občanům dochází s úrovní jednání ze strany vedení města trpělivost. Zdá se, že vedení brněnského magistrátu aspiruje na stejný typ popularity, jaké se těšil ještě nedávno magistrát v Praze.
Poslední rozbuškou této nálady je kulturní politika města. Ačkoliv město přispívá na kulturu nejvíce z krajských měst, chybí mu ucelená koncepce jdoucí za rámec podpory konvenční kultury. Chybějící představu o financování nezávislé kultury, její propagace či poskytnutí adekvátního prostoru vyzdvihuje i strategický dokument, který si město objednalo u soukromé společnosti DHV.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Nově všechny články v audioverzi