Na svém webu Sportbiz.cz Tomáš Janča týden co týden sleduje nejnovější trendy ze světa sportovního marketingu. Případové studie vybírá z fotbalu, tenisu i z amerického fotbalu. Z českého prostředí si však vybere příklad málokdy. "Připadá mi, že lidi mají strach vymyslet něco nového, protože kdyby se to nepovedlo, byl by průšvih. Proto dělají to, co v minulosti, nebo napodobují ostatní," říká.

HN: Proč je v Česku sportovní marketing na úrovni, kterou vyspělé sportovní soutěže překonaly už před dvaceti lety?

Zbývá vám ještě 90 % článku
Předplatné za 40 Kč na 4 týdny
  • První měsíc za 40 Kč, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se