Hokejový zápas na většině stadionů v Česku vypadá stejně jako před dvaceti lety. Nabízí tři třetiny, ohranou přestávkovou show se střelbou na branku a mizerné občerstvení. I proto vydělává česká extraliga 100 milionů ročně - reálně jen o třináct procent více než před sedmnácti lety.

Cestu špičkovým celkům přitom ukazuje Chomutov. Tedy tým, který hraje pouze první ligu. Klub díky dobře zvládnutému marketingu přilákal na tribuny rodiny s dětmi, prodejem suvenýrů vygeneruje za jediné utkání tolik, co před šesti lety za celou sezonu, a svým rozpočtem může směle konkurovat extraligistům.

Zbývá vám ještě 50 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se