Facebook začne již brzy posílat reklamu i uživatelům, kteří k této sociální síti přistupují přes mobilní telefony či tablety. Snaží se tak zajistit si další zdroj příjmů ještě předtím, než veřejnosti nabídne své akcie.

Podle zdrojů obeznámených s plány Facebooku již proběhla jednání s reklamními agenturami. Jde o podmínky, za jakých se uživatelům budou zobrazovat takzvané sponzorované příspěvky. Start zřejmě proběhne na začátku března, tedy před primárním úpisem akcií očekávaným v květnu.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se