Na každém voze, který kdy prodal, prodělal Maybach v přepočtu zhruba osm a čtvrt milionu korun. Značka, pod kterou koncern Daimler dosud vyrábí luxusní limuzíny, tak nabrala značnou ztrátu. Za 7 let, kdy je na trhu, do ní mateřská firma napumpovala necelou jednu miliardu eur, tedy v přepočtu zhruba 25 miliard korun. I proto v roce 2013 skončí.
Maybachu se za dobu jeho existence podařilo prodat jen 3000 vozů. Konkurenční Rolls-Royce přitom jen za loňský rok prodal 3347 kusů. Modely obou značek jsou si přitom cenově velmi podobné. Základní cena za limuzíny Maybach, kterou si ale zájemce ještě mohl dále specifikovat podle individuálních požadavků, začínala na částce okolo 8,4 milionu korun. Nejdražší kusy se mohly vyšplhat až na sumu přesahující 11 milionů korun.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.