Zatímco podniky vyrábějící masové vozy, které v Evropě vlastní především Francouzi a Američané, omezují počty pracovních směn, většina jejich německých soupeřů jede na plný výkon.

Síla značek BMW, Mercedes-Benz, Audi a Porsche přivedla tyto automobilky v roce 2011 k rekordním prodejům na rozvíjejících se trzích.

Na rozdíl od firem, jako je Peugeot, Renault, General Motors a Ford, které se rozhodly přizpůsobit svá auta asijským a jihoamerickým řidičům - včetně toho, že v těchto zemích auta kvůli nižším nákladům také montují -, většina německých prémiových aut se vyrábí v Evropě.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se