Zatímco podniky vyrábějící masové vozy, které v Evropě vlastní především Francouzi a Američané, omezují počty pracovních směn, většina jejich německých soupeřů jede na plný výkon.
Síla značek BMW, Mercedes-Benz, Audi a Porsche přivedla tyto automobilky v roce 2011 k rekordním prodejům na rozvíjejících se trzích.
Na rozdíl od firem, jako je Peugeot, Renault, General Motors a Ford, které se rozhodly přizpůsobit svá auta asijským a jihoamerickým řidičům - včetně toho, že v těchto zemích auta kvůli nižším nákladům také montují -, většina německých prémiových aut se vyrábí v Evropě.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.