Penzijní fondy dosud oficiálně nespustily žádnou reklamní kampaň, kterou by si přetahovaly zákazníky. A přesto lidé mění fondy více než jindy. Přesvědčují je k tomu zprostředkovatelé penzijního připojištění. Do 28. února, kdy lidé přijdou o možnost změnit fond, totiž mají nárok na vyšší provizi za získání nového klienta.

"Je tu jedinečný důvod, proč přesvědčit lidi k přestupu. Zprostředkovatelé tak mohou zvýšit objem svých provizí," vysvětluje Tomáš Tyl, analytik poradenské společnosti Fichtner.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se