Nejprodávanější české pivo projde radikální inovací. Gambrinus světlý (výčepní) končí. Od května ho v hospodách i obchodech nahradí Gambrinus Original 10°. Nové pivo má díky vyššímu dávkování sladu a chmele plnější chuť, tvrdí představitelé Plzeňského Prazdroje, lídra trhu, jemuž pivovar Gambrinus patří.
To, že pivovar stupňovitost nyní vyloženě uvádí v názvu a na etiketě, ze zákona zaručuje, že takzvaný extrakt původní mladiny (EPM) dosahuje hodnoty minimálně deseti procent. Ani o setinu méně. "Jméno Originál 10° ukazuje, že se jedná o pivo plzeňského původu vařené podle původních postupů," říká marketingová manažerka Prazdroje Adriana Jahňáková.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.