Tištěná média, venkovní reklamu, televizní spoty, webovou prezentaci i portál s příběhy lidí, kteří prokázali osobní statečnost, zapojila agentura Kaspen/Jung von Mat do nejnovější prezentace Budějovického Budvaru. A podle lidí z marketingové branže má projekt o "umění říkat ne" šanci na úspěch.

"Ne" říká v kampani Budvar například odprodeji ochranných známek, nekvalitnímu balení v PET lahvích nebo náhražkám přírodních surovin. Odmítá tedy něco, co řada jeho konkurentů dělá.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se