Šéf maloobchodního řetězce Tesco Philip Clarke musí tento týden přesvědčit investory, že má životaschopný plán, jak oživit byznys firmy ve Velké Británii.

Pokud se mu to nepodaří, tak zřejmě bude ohrožena jeho budoucnost v čele firmy. Někteří akcionáři již navrhli, aby dostal 12 až 18 měsíců na otočení vývoje.

Strategický plán představí Clarke ve středu. Očekává se, že základním kamenem bude posílení nakupování přes internet. Mezi jeho další části bude patřit i remodelace současných prodejen.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se