Jednu miliardu liber hodlá investovat největší britský maloobchodní řetězec Tesco, aby zlepšil své výsledky na domácím trhu. To je pro něj priorita číslo jedna, i za cenu zpomalení expanze v Asii, USA a Evropě.

Řetězec, působící také v Česku, se proto soustředí zejména na remodelaci současných prodejen v Británii. Měly by pak nabízet "vřelejší vzhled i pocit". Řetězec proto již začal přijímat pro své supermarkety první z osmi tisíc nových zaměstnanců.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se