Ochota topmanažerů měnit pracovní pozice a riskovat svou kariéru zůstává i po krizových časech stále nízká. Odvahu nemají zatím ani klienti, kteří při zadávání výběrových řízení volí přísnější kritéria, do kterých pasuje méně kandidátů, říká Frank Birkel, člen mnichovského týmu mezinárodní headhunterské společnosti Spencer Stuart zodpovědný za aktivity firmy v Evropě, na Středním východě a v Africe.

HN: V dobrých časech hledají firmy "budovatele", ve špatných "řezače". O jaké typy kandidátů mají vaši klienti zájem nyní?

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se