Nebezpečné betonové desky, které jsou nyní symbolem nejstarší české dálnice D1, během následujících zhruba deseti let zmizí. Je to hlavním bodem téměř třicetimiliardové rekonstrukce, jejíž první etapa začne v září.

Původní betonové desky silničáři vykopou a na místě rozdrtí. Drť použijí do podkladů nové dálnice. Její povrch bude pak tvořit místo asfaltu směs cementu a betonu, jako je to například na Pražském okruhu. Takový povrch vydrží podle silničářů větší zátěž a nemusí se tak často opravovat jako asfalt.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se