Průkopníkem internetového prodeje životního pojištění je od loňského září ING Životní pojišťovna. Letos v únoru pak spustila i nový prodejní portál, kde opět jako první umožňuje vedle běžně placeného životního pojištění sjednat rovněž investiční životní pojištění a penzijní připojištění.

Pojišťovna se tak snaží vyjít vstříc zákazníkům, kterým podle průzkumů internet stále více slouží jako zdroj informací, nákupní prostředek i nástroj pro ovládání financí. Při tvorbě nového portálu zároveň kladla důraz na přehledné strukturování informací, které jsou psány jazykem běžných lidí a ne pojišťováckým žargonem. Součástí webu jsou i jednoduché formuláře pro sjednání pojištění, které zájemcům umožňují samostatně si koupit i složitější produkty. Novému prodejnímu kanálu ING přizpůsobila i vnitřní procesy. Kde to není nutné, probíhá identifikace klienta až při nahlášení pojistné události. Smlouvy klientům doručuje messenger v termínu, na kterém se s pojišťovnou dohodnou. Výhodou pro klienty je i sleva na pojištění zhruba kolem 10 procent.


Direct channel, on--line prodejní portál

První pojišťovna, která spustila prodej životního pojištění on-line.

Nový on-line portál umožňuje uzavřít i investiční životní pojištění Garance Plus a penzijní připojištění. Sjednáním pojištění on-line získá klient slevu zhruba 10 procent.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist