Petr Dvořák
Děkan Fakulty financí a účetnictví VŠE
Pojištění pohřbu od Pojišťovny České spořitelny asi neosloví každého. Dnes ale nejsou náklady na důstojný pohřeb malé a pro někoho to může být jednoduchý způsob, jak se lze po jeho smrti vyhnout sporům mezi pozůstalými o to, jak drahý pohřeb vystrojit a kdo ho zaplatí.
Jaroslav Daňhel
VŠE, Katedra bankovnictví a pojišťovnictví
Nejvíce mne zaujal produkt Kooperativa pojišťovny Univerzální životní pojištění Perspektiva. Cestou z mírné stagnace českého trhu by měl být návrat k základnímu pojišťovacímu byznysu, což splňuje právě Perspektiva, která je hlavně klasickým rizikovým konzervativním pojištěním. Pro klienta je velmi flexibilní i přátelské a v některých ohledech originální.
Vladislav Herout
POjistný analytik Broker consulting
Nejlépe hodnotím produkt VIA od Aegon Pojišťovny. Přináší inovace, které zasahují do nejvíce oblastí ze všech - jde o rozsah krytí, transparentnost a přehlednost produktu, proces sjednání i následnou správu pojištění.
Miroslav Stejskal
produktový analytik OVB Allfinanz
Kooperativa se při inovaci produktu Perspektiva zaměřila hlavně na děti a motoristy. Rodiče dětí si tak mohou zajistit výpadek příjmu při onemocnění dítěte i v době, kdy již nemá nárok na ošetřovné ze systému státního sociálního zabezpečení. Osoby často využívající auto zase ocení možnost pojistit se proti množství rizik při variantě pojistného krytí jen následkem dopravní nehody.
Roger Gascoigne
Pertner odpovědný za služby pro pojišťovnictví, KPMG ČR
Na pojistném trhu, na němž panuje taková konkurence jako v Česku, je těžké přijít s revolučním produktem. Stále častěji se objevují spíše variace na stávající produkty, které se přizpůsobují určitým segmentům trhu. Letošní nominace zahrnují poměrně širokou škálu produktů - od tradičních lídrů trhu, jako jsou pojištění motorových vozidel či investiční životní pojištění, po zdravotní pojištění či pojištění pohřebních výloh. To je zřejmě nejstarší existující pojištění, jehož počátky sahají až do starověkého Říma.