Čínský trh s on-line videi letos zdvojnásobí svoje příjmy až na 12,6 miliardy jüanů (asi 40 mld. Kč), ačkoli místní průmysl bude vykazovat pomalejší růst.

Podle předpovědí budou za růstem příjmů webů stát londýnské olympijské hry a evropský šampionát ve fotbale.

Oba sportovní svátky budou moci čínští sportovní fandové sledovat na on-line video serverech. Podle průzkumu společnosti iResearch získají reklamy umístěné on-line video stránkách během obou sportovních svátků na hodnotě a tempo růstu tohoto odvětví dosáhne letos svého vrcholu.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se