Pokud jde o reklamu a propagaci, státní podnik Lesy České republiky na sobě nikdy nešetřil. Naposledy se o tom mohli přesvědčit kontroloři Nejvyššího kontrolního úřadu, když se přišli podívat na hospodaření Lesů v letech 2009 a 2010.

Z jejich detailního kontrolního protokolu, který mají HN k dispozici, vyplývá, že Lesy ve zmíněných letech utratily za propagaci téměř 200 milionů korun. A že víc než polovina z těchto peněz šla k firmám, které pomáhaly ČSSD s neprůhledně financovanou kampaní před sněmovními volbami v roce 2010.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se