Nakupovat potraviny po internetu si za necelý rok, kdy je služba dostupná v Česku, zvykly domácnosti, hoteliéři i maloobchodníci. Hlavní výhodu on-line nákupů spatřují v tom, že je jim zboží doručeno až na práh. Vyplývá to z aktuálních údajů dvou obchodních řetězců Makro Cash&Carry a Tesco, které v tuzemsku jako jediné provozují e-shopy s potravinami.
Společnost Makro Cash&Carry uvedla, že její internetový obchod spuštěný loni na podzim využívá asi dva tisíce stálých zákazníků, mezi nimi jsou převážně hoteliéři a provozovatelé restaurací.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.