Nakupovat potraviny po internetu si za necelý rok, kdy je služba dostupná v Česku, zvykly domácnosti, hoteliéři i maloobchodníci. Hlavní výhodu on-line nákupů spatřují v tom, že je jim zboží doručeno až na práh. Vyplývá to z aktuálních údajů dvou obchodních řetězců Makro Cash&Carry a Tesco, které v tuzemsku jako jediné provozují e-shopy s potravinami.

Společnost Makro Cash&Carry uvedla, že její internetový obchod spuštěný loni na podzim využívá asi dva tisíce stálých zákazníků, mezi nimi jsou převážně hoteliéři a provozovatelé restaurací.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se