V říjnu to bude 10 let od chvíle, kdy Indové spustili vizuálně líbivou mediální kampaň "Incredible India".

Barvami hýřící záběry pohádkových městských paláců a pevností, horských panoramat, čistých pláží či usměvavých žen v barevných sárích představují Indii jako atraktivní turistickou destinaci spojující rozmanité kultury, tradice i náboženství.

Indická vláda je s výsledky kampaně spokojena. Oproti roku 2002, kdy Indii navštívilo 2,38 milionu turistů, loni přijelo více než 6 milionů návštěvníků a pojem "Incredible India" se stal globálně známou značkou.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se