První českou stopu zanechal v Indii už ve třicátých letech dvacátého století český výrobce bot Baťa. Dnes působí v druhé nejlidnatější asijské zemi více než desítka tuzemských firem z různých oborů. A další se sem chystají.

"Tamní trh zatím není zdaleka tak vytížený, není tam tak vysoká konkurence a indická kupní síla neustále roste. Tyto výhody je třeba podchytit hned v počátku," říká Jan Statečný, manažer exportu ve firmě Husky. I český výrobce outdoorového vybavení - pro Indii zdánlivě velmi specifického a drahého sortimentu - se chystá ukrojit část z indického "bohatství".

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se