Stručnost. Nápaditost. Ochota věnovat se projektu na sto procent. Právě tím můžete přesvědčit investora, od kterého budete žádat peníze na svoje podnikání.

"Ideálně musí podnikatel umět prodat službu či produkt v jedné větě. Důležitý je první odstavec byznysplánu či první minuta toho, co začínající podnikatel řekne," říká byznys anděl Pavel Čurda. Zároveň upozorňuje, že investora přesvědčí jen člověk, který se chce věnovat projektu naplno. "Hodně lidí chce rozjet podnikání jako bokovku. To ale nefunguje," uvádí Čurda.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se