V televizi dávají reklamu na nový Hyundai i20. Má prý být pětkrát lepší, než od nejoblíbenější značky čekáme. Docela novinka. Hyundai až dosud ve svých tiskových zprávách zdůrazňoval, že má jenom ambici stát se nejoblíbenější značkou na českém trhu. Sice moc nevím, jak se tohle měří, ale soudě podle reklamy, už se jí asi stal.

Je to asi něco podobného jako nedávná zpráva, že Škoda je nejoblíbenější značkou v Británii. Jenže při zkoumání této informace vyšlo najevo, že majitelé škodovek jsou se svým vozem vzhledem k jeho ceně a k tomu, co od něj čekali, spokojeni. To ale nic neříká o tom, jak by člověk odpověděl na otázku, jaká značka je jeho nejoblíbenější.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se