Nejzábavnější technologickou zprávou tohoto týdne je plánovaná změna online služby Max na HBO Max. To není chyba v matrixu, ale ukázka podivného rozhodování managementu společnosti Warner Bros. Discovery.

Populární streamovací služba spojená s televizními kanály HBO se před dvěma lety dočkala přejmenování na Max. Tehdy to vyvolalo údiv. Proč by se firma zbavovala nejhodnotnější části názvu, písmen HBO, která 50 let budovala svoji značku jako známku kvalitního obsahu?

Záměr byl prostý. Ukázat, že Max po spojení Warner Bros. a Discovery nabízí víc než jen slavné seriály HBO a kvalitní filmy. Návrat ke slavnějšímu jménu je terčem vtipů. Na jejich pozadí jsou ale špatné zprávy pro diváky. A ty se týkají i dalších velkých streamovacích firem. Hlavním tématem tohoto týdne jsou reklamy a tlak na omezení „pirátství“.

Zbývá vám ještě 80 % článku

Co se dočtete dál

  • Jak se mění Max a reklamy, které uživatelům ukazuje?
  • Co nového chystá na YouTube Google a Amazon s Prime Videem?
  • Jak se daří Netflixu a co je na jeho úspěchu s reklamou děsivé?
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se