Nedokáže-li totiž výrobní společnost sofistikovaně plánovat výrobu, brzy spláče nad výdělkem. Zvlášť dnes, kdy se vše stále zrychluje a mění, je pro všechny role ve firmě nutné, aby měly k dispozici stále aktuální data a podle nich mohly kvalifikovaně plánovat a reagovat na dotazy, které přicházejí zevnitř i zvenčí. Nejčastějšími dotazy jsou:

Můžeme to slíbit, nebo ne?

Na první a nejvyšší úrovni stojí obchodník, který má relativně jednoduchou otázku: můžeme slíbit realizaci zakázky na požadované zboží a v požadovaném termínu? A stejně jednoduchou odpověď také očekává: ano/ne a kdy.
Pokud není výroba příliš rozsáhlá, může na tuto otázku dát odpověď zkušený vedoucí výroby a referent nákupu během pár desítek minut nebo hodin. Ale kolik je toho momentálně slíbeno, a zatím se nezaplánovalo?

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se