Dnes si můžete pojistit v podstatě cokoliv a proti čemukoliv. Jako podnikatel nesoucí riziko svého byznysu však spíše budete řešit problém, co a zda vůbec se na byznysu vyplatí ochránit. Pojištění by mělo představovat přiměřenou cenu za to, že své podnikání udržíte při životě, ať se stane cokoliv.

Neexistuje jednoduché pravidlo, které by říkalo, že firmy působící v určitých odvětvích by se měly pojistit proti odpovědnosti za způsobené škody. Podle Mgr. Jakuba Pôbiše, manažera odboru pojištění odpovědnosti a speciálních rizik v České podnikatelské pojišťovně (Vienna Insurance Group), je pro každého podnikatele nejlepší představit si následky jedné jím způsobené "standardní škody" a položit sám sobě otázku: "Zvládnu nahradit škodu, aniž by mé podnikání výrazně utrpělo nebo aniž bych s ním musel rovnou skončit?"

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se