Produkty světové chemické dvojky Dow Chemical jsou vlastně skoro neviditelné. A to přesto, že se firma ráda chlubí, že jsou vlastně všude. Finální výrobky, které je obsahují, totiž logo firmy zpravidla nenesou. "Čestnou výjimkou jsou izolační desky do stavebnictví," říká regionální šéf společnosti Ivan Luciak.

Americký gigant má silné postavení i na českém trhu. A to už od roku 1968. Se sovětskou invazí se ale situace zkomplikovala. "Komunisti nechtěli, aby to vypadalo, že dováží ze Západu," říká Luciak. "Ale stejně se bez nás neobešli, jenom jsme dodávali přes podniky zahraničního obchodu," dodává.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se