Dodavatel nábytkových polotovarů, společnost Luceo, se kvůli zkvalitnění obchodních činností, jednoduchému vyhodnocování efektivity práce se zákazníkem a měření výkonu svých obchodníků rozhodla zavést podnikový informační systém od společnosti JKR.

Jako reakci na rostoucí konkurenci kladla společnost Luceo stále větší důraz na vylepšování zákaznického komfortu, zejména prostřednictvím nasazování nástrojů pro on-line komunikaci s partnery. Od roku 2008 proto začala používat vlastní objednávkový systém Online724 pro objednávání atypického sortimentu nábytkových dvířek. Mezi další užitečné pomocníky zkvalitňující komunikaci se zákazníky patřil kalkulátor pro vizualizaci a objednávání posuvných dveří i samostatného kráceného kování, kusový e-shop a unikátní objednávkový systému Litedoor pro významné smluvní prodejce.

 | Předplatné HN+ je zcela bez reklam.
 | Předplatné HN+ je zcela bez reklam.

Neustálé zlepšování zákaznického servisu a služeb nakonec vedly společnost Luceo k rozhodnutí zavést nový informační systém a nahradit jím veškerá samostatná softwarová řešení používaná ve skladech, obchodě a při evidenci objednávek. Hlavním cílem nasazení ERP systému bylo především propojení on-line nástrojů na webu s centrálním systémem, vytvoření nového e-shopu, zkvalitnění obchodních činností, jednoduché vyhodnocování efektivity práce se zákazníkem a zavedení měření výkonu obchodníků.


Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist