Velké oděvní značky se trápí s rozhodnutím, zda mají nabídnout své zboží na Amazonu, největším internetovém obchodě na světě. Ten totiž rozšiřuje svou aktivitu i do oblasti oblečení, a firmy z odvětví tak nyní musí posoudit, zda je to pro ně nový lukrativní způsob prodeje, nebo spíše ohrožení pro jejich prestiž.

On-line obchodník Amazon chce dobýt módu, avšak zatímco mu jeho nízké náklady a vyspělé technologie pomohly v prodejích zboží od mikrovlnek až po dětské plenky, možná už nebudou fungovat v oblasti, kde se značka ctí a cena značí prestiž.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se