Velké oděvní značky se trápí s rozhodnutím, zda mají nabídnout své zboží na Amazonu, největším internetovém obchodě na světě. Ten totiž rozšiřuje svou aktivitu i do oblasti oblečení, a firmy z odvětví tak nyní musí posoudit, zda je to pro ně nový lukrativní způsob prodeje, nebo spíše ohrožení pro jejich prestiž.
On-line obchodník Amazon chce dobýt módu, avšak zatímco mu jeho nízké náklady a vyspělé technologie pomohly v prodejích zboží od mikrovlnek až po dětské plenky, možná už nebudou fungovat v oblasti, kde se značka ctí a cena značí prestiž.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.