Takřka přesně po 50 letech od premiéry prvního filmu s agentem Bondem vstupuje do kin jeho zatím poslední dobrodružství Skyfall. Bondovky jsou průkopníkem v product placementu. Významnou část nákladů na film hradí firmy, jejichž výrobky Bond používá. Agent 007 proto často mění značku vozu, oblečení či telefonu. Letos vodku s martini vytlačilo holandské pivo Heineken.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist