V posledních letech je v podnicích z vertikály služeb kladen důraz na intenzivní využívání CRM v kombinaci s mobilními aplikacemi. Firmy se totiž snaží udržet každého zákazníka a právě tato kombinace jim umožňuje rychle vytvářet nabídky, které zákazníci požadují obratem.

"Z pohledu řízení obchodních procesů slýcháme stále častěji požadavky na možnost on--line sledování firemních dat. Proto jsme letos na trh uvedli řešení, které umí zpracovávat data z různých zdrojů, dokonce nezávisle na konkrétní platformě," uvádí téma Martin Jirmann, generální ředitel společnosti Abra Software.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se