Největší česká automobilka vybírá místo, kde si nechá postavit železniční terminál. Škoda Auto chce do šesti let vyrábět jeden a půl milionu aut ročně, a musí tedy vážně řešit, jak je bude převážet. Zatímco dnes nakládá do vlaků polovinu svých aut, do budoucna by to mělo být až zhruba 60 procent.

Mladoboleslavská Škoda je důkazem trendu, kdy si zboží v Česku čím dál častěji předávají řidiči s železničáři ve speciálních překladištích. "Řešíme logistické a skladovací kapacity a rozhodli jsme se v budoucnu využívat externí terminál. V současném výběrovém řízení hodnotíme několik možných lokalit v Česku," popisuje mluvčí automobilky Jozef Baláž.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se