Být u zrodu budoucího Facebooku nebo Googlu láká velké firmy stejně jako profesionální investory. Začínající podnikatelé a jejich nápady jsou pro ně cestou, jak udržet krok s raketovým vývojem hlavně v odvětvích informačních technologií nebo telekomunikací.

O start-upy se tak zajímá třeba český Seznam.cz nebo operátor Telefónica. Ten dnes v Praze představí odnož svého celosvětového inkubátoru Wayra, který provozuje v Jižní Americe a nyní ho rozjíždí i v Evropě. "Ekonomiky, v nichž jsme vyrůstali, se rozpadají. Co vidíme, je nová, digitální ekonomika," říká v rozhovoru pro HN šéf Wayry Simon Devonshire.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se