Kniha První kroky v podnikání od Martiny Václavíkové s podtitulem Jak si Maruška otevřela obchod s jahodami je první knihou o strategiích a plánování napsaná srozumitelným a zábavným způsobem. Pro každého, kdo stojí před rozhodnutím začít podnikat.

Kniha vypráví příběh o dívce jménem Maruška, která žije sama, nemá práci a dochází na pracovní úřad. Jednoho dne jí dojde trpělivost a rozhodne se svůj život změnit. Jejím snem je otevřít si obchod s jahodami. Autorka pomocí příběhu Marušky nenásilně vysvětluje čtenářovi nejdůležitější zásady, které je třeba dodržet a následovat při založení vlastní úspěšné prodejny, aniž by čtenář musel studovat takové věci, jako je strategické řízení, nebo znal pojmy jako SWOT analýza, marketingový mix a další.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se