Kniha První kroky v podnikání od Martiny Václavíkové s podtitulem Jak si Maruška otevřela obchod s jahodami je první knihou o strategiích a plánování napsaná srozumitelným a zábavným způsobem. Pro každého, kdo stojí před rozhodnutím začít podnikat.
Kniha vypráví příběh o dívce jménem Maruška, která žije sama, nemá práci a dochází na pracovní úřad. Jednoho dne jí dojde trpělivost a rozhodne se svůj život změnit. Jejím snem je otevřít si obchod s jahodami. Autorka pomocí příběhu Marušky nenásilně vysvětluje čtenářovi nejdůležitější zásady, které je třeba dodržet a následovat při založení vlastní úspěšné prodejny, aniž by čtenář musel studovat takové věci, jako je strategické řízení, nebo znal pojmy jako SWOT analýza, marketingový mix a další.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.