Začátkem minulého týdne to vypadalo jako povedená reklama, před víkendem se z ní však stal nechtěný vtip. Dva nejlepší golfisté světa se v novém sponzorském spotu předváděli jako kouzelníci s míčem, když ale došlo na realitu a první turnaj sezony, oba vyhořeli.

"Nějaké otázky?" Tiger Woods, pálící neomylně k jamce, mrkne na vedle trénujícího Roryho McIlroye. Ke značce Nike, kterou v golfu proslavil bývalý král Woods, dnes druhý hráč světového žebříčku, přešla i jednička aktuálního pořadí.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se