Začátkem minulého týdne to vypadalo jako povedená reklama, před víkendem se z ní však stal nechtěný vtip. Dva nejlepší golfisté světa se v novém sponzorském spotu předváděli jako kouzelníci s míčem, když ale došlo na realitu a první turnaj sezony, oba vyhořeli.
"Nějaké otázky?" Tiger Woods, pálící neomylně k jamce, mrkne na vedle trénujícího Roryho McIlroye. Ke značce Nike, kterou v golfu proslavil bývalý král Woods, dnes druhý hráč světového žebříčku, přešla i jednička aktuálního pořadí.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.